Trebao bi prijava na vaš korisnički račun
Ili registriraj novi račun.
Zamjena proizvoda moguća je samo za robu koja je oštećena u transportu ili robu s greškom.
Ukoliko ste primili robu s greškom (ima vidljiva oštećenja i mrlje), neposredno nakon pregleda proizvoda i utvrđivanje greške pošaljite obavijest na e-mail info@naftalina.hr o stanju robe (poželjno i fotografije) kako bi utvrdili isto, ali nemojte proizvod koristiti ili njime rukovati ako namjeravate koristiti zakonsko pravo na raskid ugovora, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda.
U najkraćem mogućem roku dobiti ćete povratnu informaciju o daljnjem preuzimanju oštećene robe i obavijest o slanju nove, zamjenske robe.
Ukoliko Vam roba koju ste naručili nije s greškom, već jednostavno ne odgovara dimenzijom ili bojom, istu možete vratiti prema uputama za povrat robe i ponovno naručiti drugi željeni proizvod.
Trebali bi prijava na vaš korisnički račun.
Ili registriraj novi račun.